♡ ♡ 5 April 2011 ♡ ♡

hari ini...terasa debaran untuk MUET esok...
hopefully everything will be OK...insyaallah...
hati masih sama, tak tenang, semua menghampiri aku...
masalah yang menimpa, lepas satu mslh, mslh lain yg timbul...
Ya Allah permudahkanlah segala urusanku...
Aku tak tau ape yg aku buat semuanya tak kena di mata manusia...
sape yg tak mrh klu org suka berckp TENTANG KITA???
makin hari mkin meluat tgk muka dia...mslh yang dtg tanpa di duga...
hari ini masih lg mendiamkan diri seolah2 aku yg bersalah dalam hal ini...
silent is better, klu aku buka mulut mesti ada yg tak puas hati, aku lebih pilih untuk mendiamkan diri...biarla org berkata, aku buat baik lg di salah erti kan...klu aku buat salah cepat aje org tau...nie manusia zaman sekarang...keburukkan manusia sentiasa nmpak klu kebaikan?tak de sesape nmpak pun...
Seperti biasa, aku selalu terkena dgn manusia yang digelar "sahabat"
Terlalu byk mslh aku jdi bosan, tiada sape tau, tiada sape mendengar...
Aku tak mampu tuk semua nie...knp mesti jd mcm nie...
Menghitung hari untuk meninggalkan semuanya...
Biarlah aku sendiri...aku tak suke menagihkan perhatian org len dlm mslh aku...
wlupun aku tak berslah tp aku hnya mampu untuk mendiamkan diri....



0 comments:



Post a Comment